Örnek: Reklam Tasarımı

"Zihinde canlandırılan biçim, duyuların ya da belleğin anlığa sunduğu görüntü" olarak tanımlanmaktadır. Reklam tasarımı süreci şu aşamalarla gerçekleşir:
  1. Problemin Tanımı
  2. Bilgi Toplama
  3. Yaratıcılık v e Buluş
  4. Çözüm Bulma
  5. Uygulama
Kaynak: Eczacıbaşı Sanat Ansiklopedisi, Cilt 3, YEM Yayınları, Hürriyet Ofset, İstanbul, 1997, s. 1746.

Afiş, reklam, billboard, marka, logo, slogan, kurumsal kimlik, video reklam, genel tanıtım, ambalaj, çanta tasarımı, televizyon (TV) reklamı ve her türlü diğer tanıtım ödev ve projeleriniz için destek alabilirsiniz.

İletişim

"Reklam Tasarımı" konusunda çalışma için lütfen arayınız:
bilgi@tez300.com
0544.4303361